czwartek, 21 lipca 2016

Summer Songs


W tym roku w Przedszkolu w okresie wakacyjnym  prowadzę zajęcia z języka angielskiego. 
 Podczas wakacyjnych zajęć powtarzamy słownictwo poznane w ciągu roku szkolnego, śpiewamy poznane piosenki. Zajęcia głównie oparte są na piosenkach i zabawach utrwalające słownictwo.

Mam dzisiaj dla Was, moje ulubione piosenki, które zawsze wykorzystuje na zajęciach w  okresie wakacyjnym .

1. Pierwszą moim wielkim hitem na zajęciach jest "Baby Shark" .  Dzięki tej piosence Wasze  zajęcia będą niesamowite ! :) 


2. Drugą piosenką jest "The Octopus" - piosenkę, odkryłem na warsztatach Marysi z Head Full of Ideas w ramach warsztatów "EXCITING TEACHING" w Gdańsku.
Uważam, że ta piosenka podbije serca moich małych uczniów.
                                   

3.Trzecią propozycją jest nowość, którą odkryłem całkiem niedawno. Jest to piosenka z kanału 
Pinkfong.  Jest to inna wersja piosenki "Baby Shark". 
                                  



4. Czwartą propozycją i ostatnią jest  "The Ice cream song". Mój nowy nabytek w zbiorach piosenek :)



See you soon ! 
Mateusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz