sobota, 21 maja 2016

Ready, Steady, Go !

    Witajcie ! :)
Dziękuję bardzo, że odwiedziliście Małych Odkrywców! :) Jest mi z tego powodu bardzo miło :)
Mój pierwszy wpis będzie bardzo teoretyczny, chciałbym Wam pokrótce napisać, co znajdziecie na moim blogu.

   Może na początku powiem Wam kilka słów o mnie, czym tak naprawdę się zajmuje.

Nauczaniem zainteresowałem się w bardzo młodym wieku, było to jeszcze w gimnazjum, kiedy postanowiłem, że zgłoszę się na wolontariat do przedszkola. Bardzo szybko przyzwyczaiłem się do tego miejsca i zarazem bardzo pokochałem. Już wtedy wiedziałem, co chce robić dalej w życiu. Tak w sumie zaczęła się moja przygoda z nauczaniem.

Z Przedszkolem jestem związany już ponad 3 lata, uczę głównie języka angielskiego, ale od września również zaczynam przygodę z wychowaniem przedszkolnym :)


Na samym początku stworzyłem stronę na Facebooku, gdzie wrzucałem ciekawe linki z materiałami, które można wykorzystać na zajęciach z dziećmi. 

Również dlatego, że lubię odkrywać nowe rzeczy, postanowiłem spróbować swoich sił w tworzeniu własnych materiałów.


Dlaczego postanowiłem stworzyć Małych Odkrywców - Little Explorers ?

Małych Odkrywców stworzyłem dlatego, ponieważ wraz z moimi dziećmi lubimy odkrywać nowe, fascynujące rzeczy.
Uwielbiam ich uśmiech na twarzy, jak przyniosę coś nowego na zajęcia.
          Mój blog będzie głownie poświęcony przedszkolu,moim pomysłom na zajęcia językowe, czy przedszkolne.

Mam nadzieję, że znajdą się takie osoby, które razem ze mną będą chciały zostać "Małymi Odkrywcami" i odkrywać nowe pomysły na zajęcia.



See you soon! 

Mateusz

4 komentarze: